SEMUA GURU SK BUKIT PETITI TAHUN 2020



//kik Untuk Besarkan Imej//





SK Bukit Petiti sedang mengumpul maklumat bekas murid dan guru SK Bukit Petiti bagi tujuan Pengurusan Alumni. Pohon kerjasama semua bekas murid dan guru mengisi makluman Tuan/Puan.



Pendaftaran Ahli | Lihat Rekod









Klik Gambar Untuk Besarkan






16 Februari 2013

Mesyuarat Agong PIBG 2013



Sebahagian Ibubapa yang datang

Pn Fauziah dan Cik Sahrifah (Guru Praktikal)
serta Cik Taibah (Guru Praktikal)sebagai pencatat minit

YDP PIBG En Abdillah menyampaikan Ucapan Aluan

Sebahagian Hamper cabutan Bertuah

Kehadiran Penuh.

16 Feb 2013 - PIBG SK Bukit Petiti telah mengadakan Mesyuarat Agong Kali ke 28 bagi tahun 2013 di Dewan Sementara (Kantin) SKBP. Dalam majlis tersebut, YDP PIBG telah menyarankan kerjasama Ibubapa dalam meningkatkan kecemerlangan anak anak dengan cara memberi perhatiaan yang berterusan. Ibubapa juga patut menyumbang usaha bagi kemudahaan sekolah. Penglibatan Ibubapa akan memberi impak yang berkesan dalam menjadikan sekolah sebagai Institusi Pendidikan Terbilang

Dalam majlis ini juga, Tn Guru Besar mengingatkan bahawa tanggung jawab kecemerlangan adalah tanggung jawab semua. Tanpa penglibatan dari satu pihak, ianya akan mempincangkan perancangan yang ingin dilaksanakan. Kolobrasi antara pihak pengurusan, guru, ibubapa, JKK dan lain lain amat penting.

Tn Guru Besar juga memaklumkan bahawa kerja-kerja pembinaan satu blok bangunan 4 kelas baru sedang dilaksanakan dan jangkaan siap adalah pada 27 Jun 2013. Insya Allah, kesemua kelas ini akan akan dilengkapkan dengan peralatan kelas maya.



Persembahan Murid Tahun 2


Pengacara Majlis Cik Zamidah

Acara Cabutan Bertuah